Pages

Subscribe:

About Me

Monday, June 1, 2009

Jemputan Ke Majlis Aqiqah

Salam..

Kami dah pun selamat pulang dari Kuantan. Alhamdulillah, semuanya selesai. Tapi ada 'memori luka' di Cherating untuk Danish. Haaa..apa tuh?? Akan diceritakan untuk n3 akan datang. Kali ini, khas untuk membuat jemputan ke Majlis Aqiqah Danish Aqil Bin Kamarul Arifin. Jemputan ini khas untuk kawan-kawan Papa dan Mama. Sudilah kiranya hadir ke majlis kecil ini.


9 komen:

Jiey^Mien said...

Dear, nak sangat gi!! Huhuhu.. Nak jumpa Danish and mamanya.. Tp tak dpt la dear.. Kitorg balik kampung weekend ni.. =(

Linda Latip said...

wah bestnye..insya Allah Zura..kalau tkde pape weken tu naty kami ajak abah Ghazi p yer ..kami pn nk jupe danish huhu

CT Umaimah said...

Terima kasih Zura...
akan diusahakan untuk ke sana...
tapi bagi la map...
kang soset barat den kek sanun...

syahadah said...

wah..insyaallah kalau berkesempatan saya gi..
bets gak dpt mkn free.hehehehe..

deena said...

insyaallah kak zura....
ape2 nanti kite contact akak...
kak zura ingat lagikan muke dina..ekekkeke...
kang dtg nanti tak kenai pulak....
hehehheh...
p/s...nak no phone....

kamalnzura said...

Jiey - Balik kg eh..yer lah kan musim2 cuti skolah ni pulak..takpelah, xde rezeki nak jumpa Ian lagi...

Linda - Mai nooo....dpt la Danish jumpa hensem boy, Ghazi.

Umai - Kalau hang dr Klang, mai ikut Meru-Puncak Alam. Kalau hang jumpa Penjara Sg. Buloh, confirm jumpa rumah aku. Apa2 hang call noo.. 012-2300424

Dani - Mai noo...jgn tak mai...

Ratu - Apa pulak tak hengattt...tambah2 muka Ali kutik..:D . Apa2 call kak zura okayy.. 012-2300424

wansteddy said...

salam k.zura...kalau ted kat kl boleh la nak datang. tapi la ni masih di kampung. juz hb yg stat keje senin lepas.

trima kasih jemput ted, sampaikan salam sayang kat kawan2 yang datang.

Cik Kham & Co said...

Hi Jai..kalo lah aku nih larat nak gak aku jln2 ke KL..ape2 pun thks sbb nak jemput aku....sorrylah yek...lain kali insyaAllah...kami sampai.Kim salam kt kengkawan yg mai dtg yer...

@cu SaYaNg said...

wei jai
bg le map umah hang
aku bukan nya pndai area sg buloh tu