Pages

Subscribe:

About Me

Tuesday, June 29, 2010

I-CITY

Plan asal nak bawak Danish pi Pesta Buku Negeri Selangor kat tasik di Shah Alam. Sbb Papa kata ada Upin & Ipin. Danish mmg suka la sangattttt dgn Upin & Ipin ni. Tapi hajat Danish tak kesampaian, kami sampai lambat, dah tutup pun semua. Papa balik keja pun dah pukul 5, tara nak siap2, pukul 6 baru keluaq rumah.Kesian Danish...menangis kawan....hehe. Duk pikiaq2 nak pi ke mana...last2 mama ckp, jom kita pi i-city. Suka la Danish, tgk lampu2 tu...

Baby Adam...tidoq aja dia...sib baik tak ngamuk. Adikkkkkkk..awat muka bolat sangat ni??? pipi labuh sangat niiiii. Tengokkkk...pakai baju nampak pusat. Sendat abih baju.

Mama..buat iklan ubat gigi ka?

Cantikkan? Tapi manusia punya laa ramai. Semua pakat duk sibuk ambik gambaq sampai berlaga abih la punya nak cari angle baikkk punya..haha

Punya laa susah nak ambik gambaq budak ni. Semua candid aja gambaq dia.

Susah nak dpt peluang ambik gambaq berempat camnih, sbb segan nak mintak tlg org ambikkan.

Candid lagi..mmg susah betoi nak ambik gambaq dia.

Tangan kat mulut plakkkk

Awat baby Adam mashammmm aja ni...mengantuk la tu....

Tengokkk...gigit abih semua jari dia tu...

Action yg sama gak... :)

Danish masuk pertandingan sepak bola (ke bola sepak?) bwh 8thn...
Patut kena sepak at least 3 gol, baru dpt hadiah. Tapi disebabkan belas kasihan...haha...dpt gak hadiah walau masuk satu gol aja. Ni laa hadiahnya. Sampai aja kat rumah, mandi suma siap, dia mula sesi 'mengaler' ni..padahai dah pukul 12.30 pagi dah masa tu. Excited punya pasai.
Kaler cara dia laa....

Monday, June 14, 2010

Makan sampai kenyanggggggggg

Tak plan pun nak ke Restoran MAEPS ni...langsung dah pi Bangi, balik terus singgah.
Lama dah tak mkn steamboat. Selalu duk mkn kat Kuang aja..kali ni tukaq haluan plak..:D

Tapi kat sini xdak grill punya laaa....kat Kuang ada. jadi kiranya kat Kuang lagi best laaa...
Tapi yang bestnya kat sini, ada ABC. Kat Kuang nuuu..semata-mata steamboat aja...Sini aiskrim pun ada..rojak...dessert..nasi, mee segala tuhh...eh..coklat yg pusing tu (eh..panggei apa tah) pun ada...(tapi coklat tu 'coklat sgt' sampai naik pahit jadinya...)kira padan la dgn RM19.90 satu kepala..
Dannn....sila la pilih...amat banyak..tapi bila xdak tempat nak grill....kami mkn sikit aja..(eh..sikit ka Papa?..haha)Danish..dgn nasi goreng mmg tak boleh dipisahkan...itu aja la menu dia kalau pi mkn kat luaq. Sib baik ada nasi goreng kat sini.Ayam tu..dia ckp KFC...ikut suka hati la anak ooiii....:D
Haa...sila tgk dlm pinggan itu ok!...tamak! yg duk atas dapuq tu pun x mkn lg...pi duk ulang ambik lg...
Abih nasi goreng sepinggan dan ayam 2 ketui tu...dia mkn aiskrim plak...
Baby Adam? Tidoqqqq.....sib baik tak buat perangai..bleh la Mama n Papa makan dgn amannnnn
Makan ketam sambil duk komplen..ketam x sedap...hehe
Bye..nak balik dahhhh

Monday, June 7, 2010

Danish n Baby Adam @ Terengganu

Cuti wesak lepas balik Terengganu dan kali pertama Baby Adam jumpa To'ki... :)


ni masa otw balik dahhh....meragam la jugak..sbb hala balik ke sini, balik tengahari..panas sgt2..kesian Baby Adam



Baby Adam with To'ki n Tok



Sebelum balik, mkn kenduri dulu...pastu terus bertolak balik



Danish with Tok


Balik kali ni, Danish mandi laut. Berlatar belakangkan Pulau Kapas