Pages

Subscribe:

About Me

Friday, June 12, 2009

'Memori Luka' Di Mercu Beach Resort

Salam...

Selesai Danish bermandi-manda, balik ke bilik bersiap-siap utk check-out. Mama lah yg kelam kabut packing semua. Tu pun, lepas aja pakaikan baju utk Danish, mula la dia buat 'drama'... Sebabnya, kalau dah pakai baju kat dia, mula lah dia.."jom...jom..." Takmau tunggu dah. Danish yg mula-mula keluaq bilik...paling laju berjalan.



Danish dah ready...

Berjalan nak menuju ke lobi, mesti kena lalu tepi swimming pool. Danish...apa lagi..meraung lah nak mandi lagi. Tak puas agaknya mandi 3 jam pagi tadi. Tambah-tambah pulak, ada lagi budak-budak yg duk mermandi-manda lagi. Masa tu, dah menangis-nangis dah Danish. Mama mula la nak hangin..hehe. Papa pulak dgn beg lagi. Rupanya, Danish ni berani nak pi kat kolam tu. Sudahnyaaaaaaaaaaa.......


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Jatuh kat tangga nak pi swimming pool tuh. Tersembam. Darah punya lah banyak! Meraung tak payah habaq la...Punya la kuat. Baju penuh dgn darah. Mama dah panic! Taktau nak buat apa dah masa tuh. Darah meleleh-leleh. Ingatkan gigi patah! Sib baik lagi tak patah...kalau dak...rongak la anak Mama...hehe.

Tapi budak 'buas' camtu lahhhh.... :D

Pastu terus kami ke Sg Isap utk hadiri kenduri Nurul, di sebelah pihak lelaki.


Kami bertolak balik lebih kurang 5.15pm setelah rehat2 dan mandi2 dulu di rumah mak Nurul. Sampai di rumah dekat pukul 11 jugak. Itu pun sesampai saja di Genting Sempah, kami terus ikut Jalan Gombak yang lama. Highway jammed! Rupanya ramai jugak yang lalu ikut jalan biasa ni, walaupun agak berbahaya sikit. Kalau kami saja yang lalu, seram gak. Tapi bila ramai, kurang la sikit takutnya. Takut sebab jalannya sempit dan berliku-liku.

Sampai di rumah, semua terus ZZZZzzzzzz...

12 komen:

wansteddy said...

siannya encem boy...sampai bengkak bibirnya. sep bek xpatah gigi...

Jiey^Mien said...

ala siyannya danish.. sampai bengkak bibir.. takpe.. takpe.. danish kan hero..

eh auntie kiss sket meh.. =)

kamalnzura said...

wan - tu la pasai...seb baik x patah...

jiey - budak 'buas' gitu laaaa...hehe..

@cu SaYaNg said...

ala syian nye danish
comey ja bibiaq mulut tu...hehehehee

Cik Kham & Co said...

sian seh anak ko...

kamalnzura said...

Piah - tu laa..terjuih aja...hehe

Kham - budak nakal Khammmm....

Maisarah Mohamed Taib said...

hi..salam pekenalan..
tenkiu sb sudi singgah blog saya..
anyway, siannya danish..
takpela..skali skala jdk bibir anita sarawak..heehee
soo cutee

Linda Latip said...

subhanallah...adeh mcm tu la budak kesit kan..dh dilarang, tp apakan daya..mmg derang pn bkn paham arahan sgt hehe..Ghazi dh sumbing gigi dpan..jatuh sebab terkam ummi salah sasaran..cam tu la..bedarah bagai abis..ngerun..last2 buh ais..cpat sket benti darah dgn kurg bengkak..ish la..risau mak

CT Umaimah said...

kesiannya kat dia... seriau aku tgk mulut dia... mesti hang gelabah gila waktu tu kan... biasala HERO mmg mcm tu..... memang terserlah kelalakian dia....

kamalnzura said...

maisarah - haaa..betui..tebal mcm bibir anita sarawak..ekeke..tp tebal sebelah saja..hehe

Linda - oh..ghazi pun sama naik ngan Danish gak rupanya...main terkam aja...:D

Umai - tu lah Umai, hero lah katakan...kalau tak jatuh..calaq balaq..tak sah la kiranya...

Zilla HB said...

cop, kamalnzura ne sapa ekk?mcm member amnet aje...kui3

Helmiyani said...

uihhh... sib baik tak paatah gigi.. tapi gerun gak la tengok bengkak sampai gitu... cian danish..