Pages

Subscribe:

About Me

Wednesday, June 10, 2009

Mercu Beach Resort

Pagi, lepas sarapan, Danish terus mandi kat swimming pool. Punyalah ramai budak2. Dah la kolamnya kecik...tapi ada jugak budak besaq yg mai mandi kat kolam budak kecik. Lagi la padat. Air kolam pun..so-so aja la...takat nak berendam sat boleh la. Papa mulanya nak mandi, tapi tak jadi..hikhik..


Danish berjalan menuju ke kafe utk sarapan - bihun sup (pagi2 dah mkn bihun sup..ayooo)

Mula-mula Danish agak takut bila Papa rendam dlm air..nak menangis lah tu..hehe


Pastu dah makin berani...pun ada 'kawan segera' yg nak melayan..



Tengokkk...Danish tgh melayan 'kawan segera' dia. Nama Aliya...


Mandi..nak bilas badan dari air kolam yang.........

Masuk je bilik..pekena susu sebotol...

to be continued...

4 komen:

syahadah said...

putih betul danish ni..beza ngan nabila...malu jek anak dara itam..ekekekeke

kamalnzura said...

haishhh...itam apanya Nabila...sawo matang aja laaa Dani...menawan apaaaa...

Helmiyani said...

syioknya danish mandi kolam... ni mesti jenuh nak tarik naik atas plak.. mula2 je malu kucing ek danish :)

Papa Danish said...

Danish comelllllll