Pages

Subscribe:

About Me

Monday, June 14, 2010

Makan sampai kenyanggggggggg

Tak plan pun nak ke Restoran MAEPS ni...langsung dah pi Bangi, balik terus singgah.
Lama dah tak mkn steamboat. Selalu duk mkn kat Kuang aja..kali ni tukaq haluan plak..:D

Tapi kat sini xdak grill punya laaa....kat Kuang ada. jadi kiranya kat Kuang lagi best laaa...
Tapi yang bestnya kat sini, ada ABC. Kat Kuang nuuu..semata-mata steamboat aja...Sini aiskrim pun ada..rojak...dessert..nasi, mee segala tuhh...eh..coklat yg pusing tu (eh..panggei apa tah) pun ada...(tapi coklat tu 'coklat sgt' sampai naik pahit jadinya...)kira padan la dgn RM19.90 satu kepala..
Dannn....sila la pilih...amat banyak..tapi bila xdak tempat nak grill....kami mkn sikit aja..(eh..sikit ka Papa?..haha)Danish..dgn nasi goreng mmg tak boleh dipisahkan...itu aja la menu dia kalau pi mkn kat luaq. Sib baik ada nasi goreng kat sini.Ayam tu..dia ckp KFC...ikut suka hati la anak ooiii....:D
Haa...sila tgk dlm pinggan itu ok!...tamak! yg duk atas dapuq tu pun x mkn lg...pi duk ulang ambik lg...
Abih nasi goreng sepinggan dan ayam 2 ketui tu...dia mkn aiskrim plak...
Baby Adam? Tidoqqqq.....sib baik tak buat perangai..bleh la Mama n Papa makan dgn amannnnn
Makan ketam sambil duk komplen..ketam x sedap...hehe
Bye..nak balik dahhhh

2 komen:

@cu SaYaNg said...

best dak jai stemaboat nie?
sedap ka?

kamalnzura said...

piah..not recommmended laa...:)
biasa2 saja..

kat mana haa steamboat sedap?