Pages


Subscribe:

About Me

Thursday, March 5, 2009

JB


Lama dah pi JB ni, masa cuti raya cina hari tu lagi. Papa yang ada keja kat UTM, mama + Danish pun apa lagiii...pucuk dicita ulam mendatang laa. Last pi JB tahun 2005 dulu. Dekat 4 tahun dah la kiranya. Tumpang dah pi JB, ada kesempatan jumpa Apies dan Kham. Dapat la Danish jumpa dengan kawan-kawan dia. Kami kat JB 3 hari aja. Balik dari JB, singgah Melaka satu malam. Gara-gara nak pi makan ikan bakaq kat Umbai, sanggup la bermalam kat Melaka.

Dulu kita ambik gambaq berdua kan Apies...skang dah berlima. Danish dengan Adam + Iman. Ntah-ntah, tahun depan jumpa sekali lagi, jadi berenam dah kot...muehehe

Kham pun, dulu kita berdua, la ni dah berlima gak...



4 komen:

Yuzie Amir said...

salam Jai..
isk aku takleh la lupa nama glamer hang ni hehehe
aku dok ingat zura mana lah tadi..Weh dah besaq2 noo anak hang la ni..hang dok sg buloh ka??
mai la umah aku kat sentul.

kamalnzura said...

Yuzie...
haha..memori kat teknik tuh..sama dgn arwah Baya, Salha...
lekat sampai tua pulak tuh... ;D
haa..mai la jln rumah aku..
dekat aja Sg buloh-Sentul..:D

Cik Kham & Co said...

hheeheee...heheee..ade pulak muke aku anak branak..tq jai....lainkali mehlah dtg jb lagi yek!aku mskkan hang mee goreng more special dr arituh...

kamalnzura said...

gambaq kita sekeping tu aja...dah jumpanya sat ajakan...
InsyaAllah, bln 8 nnti aku turun JB lagi..ada rezeki kita jumpa nooo...

teringat kat mee goreng hang yg special tu..aku try dah resepi hang ckp tu...betui..lain rasa dia...